Історія закладу освіти

Рогізнянський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Сквирського району Kиївської області

Адреса: 09020 Київська обл., Сквирський район , вул. Леніна, 17;

тел. 04568-2-81-44

Ел. пошта: 21rogizna_nvk@ukr.net, адреса сайту – http://rogizna-skvyr-nvk.edukit.kiev.ua/

Кучер Степан Васильович - освіта вища педагогічна , вчитель географії і біології, кваліфікаційна категорія – вища. В даному навчальному закладі працює з 1976 року . На посаді директора працює з 2000 року.

В Рогізні в 19 столітті була відкрита двокласна церковнопарафіяльна школа . Після революції за підтримки комнезаму в приміщенні панського маєтку відкрита початкова школа . Найважливішою ділянкою культурного життя біла ліквідація неписьменності . Цей рух очолював І.Сирник. В роки Великої Вітчизняної війни школа не працювала . Відновила діяльність в 1944/1945 навчальному році . Школярів було більше 200 , тому діти навчались у дві зміни . Нове приміщення навчального закладу було збудоване в 1974 році . Педагогічний , учнівський та батьківський колективи опоряджували класні кімнати , поповнювали матеріально – технічну базу , посадили сад і парк , які є окрасою села.

У 2012 -2013 навчальному році штатними працівниками Рогізнянська школа була забезпечена на 100%. Ільченко С.Р. пройшла навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». По якісному складу педагогічних працівників в школі 3 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію , 2 вчителі – І кваліфікаційну категорію . У школі діє певна система методичної роботи. Вже не один рік педколектив працює над проблемою « Удосконалення навчально – виховного процесу на основі особистісно зорієнтованого навчання ». До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками. Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання. Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. Видатні випускники школи : Шеремет А.П.- доктор економічних наук , Шеремет Л.П. – доктор філософських наук , Рибачук В.М. – доктор технічних наук , Швець В.О. – доктор педагогічних наук , Михальчук В.М. – видатний історик , Погуляйло С.Б. – заступник редактора журналу «Жінка» , Прищепа Н.В.- зав. акушерським відділенням Київського обласного центру матері і дитини.

Рогізнянський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Сквирського району Kиївської області

Адреса: 09020 Київська обл., Сквирський район , вул. Леніна, 17;

тел. 04568-2-81-44

Ел. пошта: 21rogizna_nvk@ukr.net, адреса сайту – http://rogizna-skvyr-nvk.edukit.kiev.ua/

Кучер Степан Васильович - освіта вища педагогічна , вчитель географії і біології, кваліфікаційна категорія – вища. В даному навчальному закладі працює з 1976 року . На посаді директора працює з 2000 року.

В Рогізні в 19 столітті була відкрита двокласна церковнопарафіяльна школа . Після революції за підтримки комнезаму в приміщенні панського маєтку відкрита початкова школа . Найважливішою ділянкою культурного життя біла ліквідація неписьменності . Цей рух очолював І.Сирник. В роки Великої Вітчизняної війни школа не працювала . Відновила діяльність в 1944/1945 навчальному році . Школярів було більше 200 , тому діти навчались у дві зміни . Нове приміщення навчального закладу було збудоване в 1974 році . Педагогічний , учнівський та батьківський колективи опоряджували класні кімнати , поповнювали матеріально – технічну базу , посадили сад і парк , які є окрасою села.

У 2012 -2013 навчальному році штатними працівниками Рогізнянська школа була забезпечена на 100%. Ільченко С.Р. пройшла навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». По якісному складу педагогічних працівників в школі 3 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію , 2 вчителі – І кваліфікаційну категорію . У школі діє певна система методичної роботи. Вже не один рік педколектив працює над проблемою « Удосконалення навчально – виховного процесу на основі особистісно зорієнтованого навчання ». До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками. Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання. Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. Видатні випускники школи : Шеремет А.П.- доктор економічних наук , Шеремет Л.П. – доктор філософських наук , Рибачук В.М. – доктор технічних наук , Швець В.О. – доктор педагогічних наук , Михальчук В.М. – видатний історик , Погуляйло С.Б. – заступник редактора журналу «Жінка» , Прищепа Н.В.- зав. акушерським відділенням Київського обласного центру матері і дитини.

Кiлькiсть переглядiв: 41

Коментарi